Najlepsze gry online – ocena Recore

POTRZEBUJĘ WIEDZIEĆ

Co to jest? Platformowa akcji osadzona w ogromnym pustynnym środowisku.
Cena:
40 $ / £ 30
Wydawca:
Microsoft Studios
Deweloper:
Comcept, Armatura Studio
Zrewidowany:
System Windows 10, i7-6700K, 16GB RAM, GeForce GTX 980 Ti
multiplayer:
Żaden
Połączyć:
Microsoft Store

Kup Recore Xbox One Review - Microsoft Store

Recore rozprzestrzenia się platformówka działania całej jałowej pustynnej planecie, więc to działa prawie tak dobrze, jak tenis czy na boisku. Jest to podróż w grze projektowania kontinuum, szkielet sprężystym platformówka 3D tragicznie niedożywionych przez pustą otwartym światem i narracji, które odtwarza się jak Asimov Cliff Notes. Ale co, jeśli roboty były czasami źle?

Grasz jako Joule Adams, jeden z ostatnich ludzi wysłanych na Daleki Eden w nadziei na przekształcenie go w nowym domu. przetrwać gry Po przyjeździe jedyną oznaką człowieczeństwa jest wrak mechaniczne wpół zakopane w piasku, więc współpracować z psem robota w poszukiwaniu odpowiedzi. Ale najpierw trzeba kilka pryzmatycznych kul, a wcześniej, trzeba wyrównać, a wcześniej, trzeba znaleźć jakieś boty bezpieczeństwa zakopane w piasku, a wcześniej, musisz Trek całej pusty pustyni. Recore jest irytujące cykl list kontrolnych i obowiązkach, dusi jego najlepszy projekt pod mil nudne wzdęć.

Zakopany skarb

Klasyczna platformówka 3D w Recore faktycznie działa dobrze. Gry stratigy Platformy unosić w powietrzu bez jednego mrugnięcia kierunku fikcji, wynik mnożników miotu ekran podczas walki, a błyszczące zasobów wysypał się z potworami robota jak Smarties z tanim Pinata-spacer nad nimi i Plink, Plink, plinkplinkplink. Jest stary, ale czuje się dobrze. Podwójny skok i kreska fizyki są niezawodne i łatwe do określenia. więcej świetnych gier Muszą być: większość poziomów platformówek lochy-liniowych załadować się z Nadświecie-skupiają i trudne, nawet jeśli są one wykonane z poziomu featureless bloków projektu budowlanego. Wychodzą małe pytanie o tym, gdzie iść dalej, ograniczając działania do precyzyjnych, pilnych akrobacji. hokej gry wideo, ale istnieją tylko garstka z tych sekwencji zamknął za godzin nudnych questów poboru.

Walka korzysta z tych samych umiejętności i odbywa się w wyznaczonych arenach Bossów oraz wszędzie tam, gdzie jest piasek w Nadświecie. Złe roboty wyskakują z ziemi bez ostrzeżenia i respawn włożeniu z powrotem do powierzchni. Skieruj wizjera w pobliżu wroga i można zablokować na celu łatwego okręgu strafing, orzeźwiającym spojrzenia na projektowanie shooter, który przejmuje wyzwanie z testu z dokładnością do jednej z akrobacji i kierowania tłumem. Niektóre roboty wroga ładowania, inni wysyłają fale ognia, kilka pocisków-śledzenie strzelać ekran zapełnia się pociskami, które poruszają się na tyle powoli, aby skakać i kreska wokół, wyzwanie akrobatycznej w sobie. słuchawki z mikrofonem gamer Można sic swoich towarzyszy robota na wrogów, naładować strzał i wydobyć ich rdzeń raz oni stopniała wystarczy. Ostatecznie roboty pojawiają się w różnych kolorach, tylko narażone na promienie ten mecz. Gra Combat roku 2010 staje się gorączkowy taniec przełączanie wiązki i świadomości przestrzennej, że cieszył się na początku, ale znudził się powtarzających wędrówki po drugiej stronie tej samej połacie piasku nie ważne jak dobry może to wyglądać. Pełny zestaw opcji graficznych i sprawnego wykonania mogą rozwiać obawy o podejrzanie reputacji Uniwersalnego systemu Windows aplikacje do tej pory, ale dość piasek nie złoży pustyni zabawy.

Mega tan

Działanie Recore jest dobra na własną rękę, to jest po prostu zupełnie pomniejszona o groteskowej otwartej strukturze świata, który kryje ją i kotlety go z postępem bram. mocowanie i gry typu blade jako sposobu ustawiania sceny, rozległe sandscapes dobrze scharakteryzować Far Eden jako świeży rimworld gotowy na cokolwiek sci-fi technologii Terraformowanie przyszłości ludzkość gotowane. Ale one są puste, bez pojazdów i kilku szybkich przejściach turystycznych, zmuszając mnie do jam przycisk kreska jak przemierzać długie, jałowe połacie. Spędziłem około sześć godzin po prostu działa na poszczególne cele i szuka potrzebnych kolekcje.

Podstawowe cele naciskać Joule przez środowiskach a większość historii. I przenoszone z głównej ścieżki kilka razy, sprawdzając Kilka konstrukcje metalowe dla tajemnic i niektórych opcjonalnych (tak myślałem) podziemnych wyzwań Bossów, ale tylko dlatego, że czuł się zobowiązany. W całej tej przestrzeni, pomyślałem, że musi być coś ciekawego i obce ukryty. współpracować gier znalazłem dużo piasku i skał barier, nie ma.

Nie ma prawdziwą zachętą do odkrywania Far Eden. Świat jest środkiem do osiągnięcia celu, duży poziom nudne ekran wyboru dla nielicznych walki lub platformówki wyzwania, które, jak już wkrótce okazało się, że nie mogą korzystać z przed kilku godzin prowadzenia przez pustynię, aby zebrać wystarczającą ilość śmieci i strzelać wystarczająco dużo roboty.

W jednym przypadku, spędziłem godziny szorowania pustynię w poszukiwaniu ukrytych botów bezpieczeństwa po prostu Gry Potwory I Spółka odblokować drzwi lochu, a raz mam wi połowie odkrywanie go, znalazłem się, że nie może kontynuować, ponieważ nie był wystarczająco wysoki poziom pokonaniu kilku wrogów. Odwrócili się niezwyciężony w wyniku, a jedynym sposobem, aby uzyskać więcej doświadczenia było iść z powrotem na zewnątrz i strzelać więcej roboty. Gamestop Battlefield 4 Dlaczego nie zablokować lochu, dopóki jestem w stanie?

Robot towarzysze są kolejnym stałym źródłem frustracji. Można przynieść tylko dwóch towarzyszy z wami w czasie, a każdy z nich ma unikalną zdolność niezbędną do progresji w konkretnych przypadkach. Czułem antagonizować, kiedy wiedziałam, że muszę wykopać pryzmatycznej (The Orb kolekcjonowania klucze) używając mojego psa bot Mack, ale dlatego, że zostawiła go z powrotem w porcie macierzystym, musiałem się teleportować z powrotem (jedyny raz, masz prawo wygodne podróże ), przełączyć moją stronę, a następnie z powrotem na pustyni kreskę miejscu kopać. Prędkość lekkoatleta To ekrany wczytywania para i trzy minuty dodatkowego czasu podróży, po prostu mahjong połączyć gry używać działania kontekstowe. Nie mogę wyobrazić sobie powód, posiadające wszystkie unikalne zdolności robotów Companion ‚z wami naraz złamie grę. najlepsze gry online flash Pozwól mi kopać, do cholery.

I to nie jest przerażające endgame. Tuż przed jego zakończeniem, narracja skrzeczy do zatrzymania. Ostatecznym celem, który zasadniczo oznacza „iść w górę” jest rozciągnięte na kilka pięter platformówek i zwalczania wyzwań określonych w ogromnej pustce, z każdym piętrze zamkniętym o dodatkowe pięć pryzmatyczne kule. Co oznacza, że ​​musiał udać się do Nadświecie i zebrać około dwa tuziny więcej kul, zanim kończąc. Zmniejsza Recore do jeszcze bardziej monotonna harówki, że nie płaci umysł narracyjnej stymulacji i trwa równie długo jak kampania nie aż do tego punktu. minecraft przerażające gry Recore zaczyna się silny, ale z taką małą uwagę na czas zawodników, jesteś lepiej spędzać go w innym miejscu.

Obraz 1 z 8
Obraz 2 z 8
Obraz 3 z 8
Obraz 4 z 8
Obraz 5 z 8
Obraz 6 z 8
Obraz 7 z 8
Obraz 8 z 8

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *